Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 15, 2011

Tupperware Produk Terbaik Perlu Anda Miliki


Join Us TodayAhad lepas, tanpa aku sengaja aku terjebak dgn mendaftarkan diri sebagai agen kepada produk bekas pelbagai guna terkenal dari dulu hingga kini iaitu TUPPERWARE.Cuma masa dulu aku tengok kakak2 aku je yang sibuk mempromosi produk tupperware ini secara offline seperti aku jumpa minggu lepas.


Memang kat rumah aku ada gak guna produk nie..memang sah genuien punya..tahan bertahun2, cuma kat tudung dia je ada problem tak tahan, tapi boleh tukar ganti, tu le bestnya produk nie.

Sebenarnya aku tertarik dgn botol air yang comel2 nie, memang lah aku nak beli botol air tu..yelah utk anak aku bawa air ke sekolah bila sesi sekolah bermula nanti..itu je dalam fikiran ku pada permulaannya.

Setelah aku fikir panjang bagus jugak aku jadi agen, boleh gak aku kongsi dengan kawan2 kat blog nie, cuma pendaftaran aku masih diproses, so segala berkaitan dengan info dan maklumat pendaftaran aku masih kabur.hehhehe....Tapi beg dan produk hadiah pendaftaran dah ada kat rumah, tengok kat atas 2le yang kita dapat kalau jadi ahli.

Tapi kalau ko org nak nak order produk tupperware dan tak nak jadi agen beli aje dgn aku. Hantar info kat komen atau email je kat mocc.su@gmail.com tak pun kalau nak cepat sms 017 248 8034.Aku akan bertindakcepat untuk ko org. Tapi yang penting sekali tu..adalah sokongan ko org dgn aku le.




No comments: