Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 16, 2011

Buat Video Dengan Youtube

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Sebut aje pasal youtube, aku nak kongsi le dgn ko orang lagi bagaimana pentingnya youtube apabila giat aktif dalam alam internet nie, tak kira lah kita bertujuan utk meniaga atau santai2 menunjukkan kebolehan kita menguploadkan semua cerita atau apa saja yang boleh kita kongsi bersama-sama disini.

Bayangkan kalau kita ada satu video yang kita olah sendiri dan buat sendiri dan kita uploadkan ke dalam youtube dan kita tengok ramainya orang view video kita, lepas itu ada yang bagi respon dgn memberi komen-komen atau bertanyakan produk yang kita promosikan melalui video kita tadi.


Tengok je kat youtube tentu ko orang nampak banyak video yang diupload oleh kawan-kawan internet untuk mempromosi blog-blog atau website mereka. Kita akan tengok banyak juga bahagian viewer..itulah bahagian yang menunjukkan youtube boleh menarik ramai orang membuka video kita dan secara tidak langsung terus membuka link-link yang kita masukkan ke video kita tadi.

Dan tanpa kita sedar ramainya orang menghubungi kita samada melalui link-link yang kita beri tadi atau terus masuk ke bank kita atau ke emel kita....wah!!..bagi yang berniaga pulak....order atau pesanan dari orang yang view video tadi mendatangkan hasil yang tidak kita duga...itulah kuasa hebatnya VIDEO dari youtube yang kita buat tadi.

No comments: