Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 14, 2011

Promosi Perniagaan Anda Dengan Youtube



buat duit youtube | teknik promosi youtube | cari duit youtube | panduan youtube | video tutorial youtube


Buka je google engine search pasal "promosi your business with youtube"..inilah hasil kerja perniaga internet terkenal..en.zamri .

Manual Panduan Penerangan Asas Langkah-Demi-Langkah "Buat Duit Dengan Youtube"

Aku bukannya nak promosi  en.zamri punya buku..tapi sekadar untuk sharing informasi yang mungkin berguna pada yang melawat blog aku. Aku akui terlampau banyak blog2 yang aku terjah lebih berkisar membuat dan mengajar..atau lebih kepada "TUTORIAL"...aku bukan pandai pun, sebab itu aku rasa adalah lebih elok aku bagi informasi je disini...SHARING IS CARING.

Aku bukan suka membaca tapi aku lebih suka pada maklumat yang cepat dan pantas utk aku belajar.hehehe..pasal aku malas membacalah rupa blog aku tak cantik macam blog ko org. Tapi aku boleh kongsi apa yang telah aku dapat sepanjang aku jalan2 dari blog ke blog ko org.

Nah!!!..inilah hasil VIDEO aku buat. Sila tonton terus disini. Aku ucapkan terima kasih kerana tonton sampai habis.

Komenlah hasilnya dan jika suka "LIKE" je situ.

Kalau nak bertanya pasal bagaimana nak buat video..mungkin aku tak pandai nak buat tunjukajar...cuma setakat tolong bantu sikit2 tu...boleh kot.

Aku harap ko orang suka dgn VIDEO aku nie.Pas nie aku akan buat banyak agi Video.Boleh le kita kongsi lagi

Aku rasa ini sahaja cerita aku hari nie, kalau ada agi info terlebih, mungkin aku muat lagi nanti.

No comments: