Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 23, 2011

Bagaimana Memasang Fan Page Facebook Ke Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Banyak juga tutorial aku ikut sepanjang aku berjalan-jalan di blog-blog kawan2 yang rajin membuat tutorial percuma disini. Aku gagal buat apa yang aku pelajari, aku search sana sini, sampai penatnya tak terhingga.

Kawan2 tgok tajuk dibawa, aku perlu bantuan kalau ada kawan2 boleh bantu.

"Bagaimana Memasang Fan Page Facebook Ke Dalam Blog"


Tapi..malas dah nak fikir panjang aku fikir baik aku cerita sikit pasal produk steak disini, kawan2 belum beli lagi kan...cuba lah beli dan rasakan tentu enakkan kalau kita masak sendiri ikut selera kita, nak half cook, nak welldone...pastu kita nak terus makan atau nak hias pulak semua ikut kita le. Nak tgok nie..nie hiasan kat restoran....kita boleh buat lagi elok kan....lebih meyelerakan lagi kita buat wat....!!!
Aku paling suka steak beef nie, aku suka welldone, sedap..jangan masak sampai hanggit sudah..hehehe...yang penting kita masak dengan doa kita....pas 2 kita makan dengan doa kita gak...baru le best...baru le real...anak2 pun suka makan..kalau kita sebagai ibu/mama yg sediakan

Adoii..kawan pulak order arie nie, stok aku kena kuar lak arie nie...rasa terliur le pulak bila ingatkan steak nie ye...nak masak le petang nie..leh makan sambil tgok TV. Nasi malam nie off dulu...amacam...ko orng tak nak....try le kalo nak lawat je blog nie..www.moccsutastyzone.blogspot.com


Ok le..membebel petang lak...babaii..

No comments: