Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, April 6, 2012

bLOGKU sunYI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Agak lama jugak aku tak wat per-per kat blog utama aku nie, yelah bz dgn blog2 TASTYZONE dan Fesyendalamwanita Cun..hehehhehe

Nak cerita kisah blog diterjah orang...mata-mata gelap...hehehhehe

Dalam aku diam-diam tak wat aper2 kat semua blog aku maupun anak-anak blog aku nie..tertiba aku dikejut dengan berita gembira....yelah ada kawan blog memperkenalkan produk dari blog http://www.moccsutastyzone.blogspot.com kepada rakannya menceritakan produk yang dia cari ada kat blog aku..dah dia pun terus order produk aku dgn hati terbuka walaupun dia akui rasa takut aku tipu dia..maaf ye..aku wat bisness..tak baik le wat2 tipu dah le penat wat blog nie...aku pun masih tercari2 cara2 promosi blog aku dgn senang...banyak jugak blog2 aku join dan aku followup dan aku follow cara dan ckp mereka tentang cara- cara memasarkan blog....
Mulanya aku menggilai blog hingga ke tahap aku bosan dan aku membiarkan blog aku tersandai..hehehehe..aku tak wat aper coretan pun...sb apa yg aku inginkan feedback tapi blog aku macam malap je...


Tapi aku sedar aku perlu banyak bersabar, kerana bersabar akan mendatangkan hasil yang lumayan..cam arie 2..cik azwa dari tabung haji terus order produk sata dari blog aku nie...syukur..ada jugak kawan mempercayai aku disini..terimakasih ye...

No comments: