Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 10, 2013

Tastyzone Akan Bertukar Nama ke FLImajutarget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Salam....
Untuk lebih merealisaikan impianku. aku bercadang menukarkan blog aku ini dgn nama baru sejajar dgn nama yg telah aku muat dlm facebook.Atau mungkin aku membina blog baru, masih dalam kebuntuan, memandangkan blog lama masih belum ramai yg join member, tapi bila aku search kat google..woow...blog aku nie senang nak cari...mean google suke blog aku..aku agak je le...sebab bila aku search blog sukarnya nak cari..google tak bole baca....tu yg salah satu buat aku risau nak buat blog baru khas utk syarikat aku tu...!!

No comments: