Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 10, 2013

Otak-Otak & Sata Yang Memang Sedap

photo masa karnival
Lama aku menyepi dari bercerita makanan kegemaran aku nie dan sudah menjadi bidang perniagaan aku jugak kini. Aku makin seronok berniaga otak-otak walaupun aku terpaksa bakar sendiri otak-otak dan sata, mana taknya aku tak de pekerja masa ini, ramai sangat anak muda sekarang memilih kerja, aku bukan bagi gaji kecik..besar jugak aku rasa cuma dia org suka menyalahkan majikan , biasalah asyik majikan je xbetul..tapi itulah lumrah..aku terima seadanya.

SATA
Memang le masa ini aku tgah cari pekerja, kalau ramai tu lagi bagus aku bercita-cita nak buka semua kawasan. kemungkinan aku dan hubby mencari perniaga dari kawasan utara, yg nyata minat nak makan produk nie tetapi tak ada disana, sebab tu aku alu-alukan sesiapa saja yang ingin berniaga otak-otak boleh le menghubungi aku terus di talian 019-2693974 (nizam-hubyku le).

OTAK-OTAK
Syukur pada disember 2012, huby mendapat perniaga dari kawasan Ipoh perak, kami berharap sangat dia mampu mencapai hasil yg diidamkan, aku juga berharap dia mendapat ramai perminat otak-otak. Ya lah makin ramai pembeli otak-otak digerai dia...makin berkembang le perniagaan otak-otak aku nie.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Kalo kawan-kawan blog minat nak tempah masa harijadi atau apa je majlis, boleh le membuat tempahan dgn kami disini.Berhubung dgn kami terus di talian 019-2693974(nizam) atau terus je ke blog aku utk membuat tempahan http://www.moccsutastyzone.blogspot.com

No comments: