Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 3, 2012

Sweet Panties So Cute Kian Jadi Rebutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Salam wahai teman blogku.

Hah..!!!..lama jugak blog ku kosong...aku kering idea sebenarnya yo???...entah tertiba je aku nak kongsi lagi satu peluang bershopping secara online keperluan seorg insan bernama wanita termasuk diriku sendiri. Sebelum ini aku banyak juga membeli secara online pelbagai produk yg dijual secara online...macam-macam ada...kegilaan ini bukan aku aje yg terlibat..tapi pasti semua heheheh..termasuk ko org sekali kan....

Setelah aku puas menerjah dalam online shopping..nak tau apa aku terjah...panties wanita yg cute-cute...pelbagai website aku terjah...waduhhh!!!...memang cantik...memang cute...memang lawa...memang cun..tapi yg aku tak tahan harganya bah.....mahal .Tapi aku nie kaki shopping...aku geram tgok cantik cun cute tu semua...aku try beli satu dua tiga empat dan seterusnya...hehehehhe...

Lama-kelamaan aku mempunyai stok panties melampau banyak dalam simpanan, mula le aku tunjuk saudara mara,kawan-kawan dan sesiapa saje yg aku kenal.Wah!!!....aku terkejut jugak...mcm goreng pisang pulak laris.....nya....!!!. Aku mula terfikir kalau aku buat dan terus jual secara offline camner....???....aku mulalah yg rasa tenang, gabra,suka,teruja...aku melabur membeli panties dalam kuantiti yg banyak, aku jual dan cari cari agent utk aku menjual...bermula dgn saudara aku sendiri.Perjalanan jualan penggal pertama amat baik sekali,penggal kedua pun bertambah baik dan seterusnya....aku makin seronok menjual panties secara offline kerana order dari agent tak putus-putus membuat aku ingin memperluaskan iklan panties aku melalui online.

Maka bermula le blog ku yg pertama...fesyendalamwanita.blogspot.com.....masih baru tak sampai 1tahun pun umurnya aku dah ubah kepada nama lain yg aku rasa lebih molek dan cun...comelladyshop.blogspot.com. dan aku juga telah memperluaskan jaring jualan dgn membuat facebook khas tuk panties ku ini di www.facebook/prettycuncomel, dan jika ko org terserempak..tolong-tolong le LIKE KAT SWEET PANTIES SO CUTE....aku harap dapat mengajak pengunjung utk bershopping di COMELLADYSHOP....utk mendapatkan panties yg cute dan harga yg aku tawarkan adalah amat berbaloi. dan aku rasa ko org mampu utk memilikinya. Bagi gen lelaki pulak, mana le tau ingin membeli utk isteri dan anak2 gadis..boleh je order dari comelladyshop tanpa segan silu...sebab aku memang tak kenal pun ko org..kita cuma berurusan dlm talian dan maklumat penghantaran perlu le tepat supaya barang yg dihantar sampai tepat pada masanya.

No comments: