Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 4, 2012

Pretty Cuncomel vs Sweet Panties So Cute

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Wow!!!...aku teruja nak bagitau ko org tentang hadirnya fesbok baru aku nie..Pretty Cuncomel yg mana menjual panties secara online dgn fesbok pulak....inilah 1st aku wat dalam fesbok..hope sesiapa yg sudi sila sila le add aku ye jadi kawan..leh gak aku tag ko org panties baru nanti...so ko org tak tertinggal le panties baru yg aku update nanti ye....

Hope ko org pun sudilah support aku..bukan blam aku pasal aku jual panties online ....jgn le rasa pelik, sb bagi aku tak de yg pelik langsung..sama gak dgn ko org yg meniaga baju, kasut, jean, t shirt, tudung, maxi dress, pants, gaun, handbag, shoes, makeup,vitamin dan lain-lain seangkat dgnnya..heheheh..so jgn le aku di pulaukan sb aku jual panties??????.....!!!!..aku bukan jual produk lucah pun .....ko org pun arie-arie pakai....betul kan..kan...kan..kannnnn!!!

Aku memberanikan diri membuka online panties nie atas sebab aku minat menjual panties. Lagipun panties-panties nie semua cun-cun, cute-cute, comel-comel bah kata cantik-cantik belaka. Pilih je design apa, sah pasti suka dan teruja tuk memakainya. Pas tu akunya pelanggan offline sebelum nie gak wat aku tergerak tuk buka panties online nie...yelah die org aku tunjuk panties baru je die org le tolong selesaikan...apalagi nie le buat aku makin kuat utk membina blog panties aku nie...dulu aku namakan fesyendalamwanita...mmmm!!!!..aku tgok macam xglen je nama tu!!!....then aku tukar le pulak kat nama baru...heheheh...aku rasa lebih molek......COMELLADYSHOP.BLOGSPOT.COM....dan fesbok aku lak Pretty Cuncomel (search kat bondabenia@gmail.com - kalo xjumpe) hadir sekali dgn aku nya fesbok page sekali.....SWEET PANTIES SO CUTE.....ko org tolong tolong le klik  like...tgok kat page atas blog aku nie ada tulis....KLIK MY PAGE PLZ!!!!.....hope ko org sudi sudi le ye jadi geng aku kat page tu gak....aku ucapkan terima kasih ye.......ko org le segalanya bagi aku....tanpa ko org support aku siapa le aku...aku sedar tu......!!!!!!!!!

No comments: