Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, November 18, 2011

Post Menarik Cantik Molek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Salam semua pada yang sudi datang ke blogku ini.

Tajuk utama blog menarik cantik molek.

Malaysia Semalam Menang  Bola 1-0 lawan indonesia.Bestnya....aku rasa PM kita pun tersenyum lebar semalam sampai ke hari ini, rakyat malaysia yang memang giler bola macam anak aku yang baru tahun 4 tu..makan pun xnak jemah gara2 bola jugak le.hehehehe...2 baru anak aku..ko orang cam tu gak kan.....

Tajuk tak menariknya....

Aku masih tak boleh bagi blog ku seperti blog ko org le....nampak slow je...huhuhuhuu...sedihnya.....aku pun nak macam ko orang.....heheheh..tapi perlu ada usaha ckit.....per pun aku perlu ko org sokong upkan trafik blog ku jgak....memang aku newbie......giler mencari follow up blog ku balik..heheh..aku tak kisah le apa ko org nak kata...dah adat memblog mcam tu kan....ko org dulu mcm tu gak kan....so...tolong2 le support sama kalo nak blog aku nie...or ko org terklik blog aku nie....rajin le add kat blog aku nie..pastu rajin le singgah balik ye.....aku pun nak ko org selalu bersama aku jugak.

Yang paling bestnya......!!!


Aku promosi aku punya steak yang sedap..hehehhehe.....otak-otak & sata utk ko orang yg suke buka gerai...semua ada dgn aku......so..kunjungi lah blog aku selalu...

oooopppp!!!!...blog nie buka cnie je ..http://www.moccsutastyzone.blogspot.com

2 comments:

Ina Haireina said...

hai.. saya selalu je singgah sini.. cuma intai2 skodeng2 je.. jarang tegur.. hari ni nak tegur laa.. hehehe..

MOCSU said...

tq..jenguk i..makasih..baru ade semangat ckit cam nie..ade gak yg sudi....