Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, November 12, 2011

Mungkin Ini Saja Mampuku Buat...Aku Cuma Berceloteh...


Aku cuma berceloteh...mungkinku terlampau penat mencari idea baru disini.....!!

Bukan semalam, bukan juga hari ini...aku rasa dunia internetku agak lama juga. Cuma mungkin dunia merekacipta blog free online agak baru bagiku..kerana sebelum nie semuanya diberikan siap tutorial camner merekacipta website..kerena masa itu..perkataan..WEBSITE..agak sinonim dalam hidupku....yelah keghairahanku melayari dunia perniagaan internet..MLM..hehehe..membuat aku mencari cara mudah mendapat blog2 yg cantik dan senang diperolehi.....semuanya yg penting..cepat, tepat dan senang..so aku xpayah susahkan diri mencari idea merekacipta sendiri blog-blog seperti arie ini......duniaku masa itu hanya mencapai impian..ingin sesuatu target yg cepat....LEMBAB...aku xsuke.....yg penting bagiku semuanya tersedia...!!

Tapi itu le kata orang...tanpa ilmu pasti kita kalah....kekalahan itu le kenangan paling pahit dan menyedihkan....ku harap tiada perlulah ku fikirkan lagi yang dah berlalu..biar le berlalu...

Apa yang ku belajar kini...adalah KEGHAIRAHAN...mudah menyebabkan kegagalan...KESABARAN...adalah satu ujian utk mencapai sesuatu yang mungkin tak ternilai harganya.
Amin......

www.moccsutastyzone.blogspot.comwww.moccsutastyzone.blogspot.com

No comments: