Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, November 10, 2011

11.11.11..adakah ini tarikh keramat



Hari ini..11.11.2011..agak bertuahnya angka tu kan..

Dah banyak gak ku rasa blog-blog aku terjah..ada juga aku main add je...ye le..aku harap sape je aku add tu leh jadi teman kat blog aku gak....puas gak aku terjah sana sini...mcm2 blog aku masuk...alhamdullilah..nampaknya berbaloi jugak keje penat aku rupanya....ramai jgak yang add balik...

Dalam blog aku yg ini aku dah xnak cerita pasal apa2 produk...tapi aku lebih tumpuan kepada mencari kawan dan menambahkan rakan...aku harap sudi2 le buka blog angkat aku jugak..hehehe..sb c2 aku iklankan produk yg aku nak jual secara online nie..

Blog nie dah wat aku sedih..pasal aku rasa mcm xkena je aku nya SHOUTMIX...aku ngaku ..i m just newbie..hehee..tapi org kata kalo tak wat dan mencuba pasti kita tak tau langsung aper yg patut kita wat...aku juga ada yg sudi TOLONG settel aku nya masalah.....aku ucap TQ kalo yg sudi  HELP ME...

Aku rasa aku tak de per tajuk menarik cam bloger yg lainnya..aku harap semua SUDI le tgok blog aku ye....

No comments: