Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, October 10, 2011

Tutorial Blog...Cara buat blog cantik

Seharian membelek blog dalam internet. jumpa juga tutorial percuma, siap boleh copy ape je die punya info.Memang best kalo semua org pandai buat blog xsegan2 bagi cara2 mereka cipta blog sendiri dgn percuma.

Saya teringat masa mula2 bergiat aktif dalam internet, bab2 mereka blog2 tapi rasa amat payah jugak. pernah kena tipu tau..pasal nak buat order form sahaja lesap RM150.00, order pun xnampak bentuk camner, sampai le sy tarik diri dari dunia impian kosong tu. Kekadang bila fikir balik, bodohnya rasa waktu tu, duit kuar macam air paip je...sedar RM10k lesap dalam 1bulan. Tapi 2le nasib badan, terlalu ghairah mengejar sesuatu bukan milik kita..MLM...produk kesihatan..saya akui memang produk best.saya tak salah produk tu, saya salah diri saya sendiri yang kelabu mata mengejar duit dalam internet hingga duit yg tersimpan abis terkeluar....Namun itu kisah lampau....

Sekarang saya rasa amat bersyukur kerana masih ada juga yg sudi memberi peluang utk kita belajar secara percuma disini..sebenarnya banyak cara2 membuat blog yang cantik tanpa perlu satu sen duit keluar pun.
salah satu yang paling best saya rasa setakat nie......blog nie...http://tutorialuntukblog.blogspot.com/....
boleh tinjau kalo2 nak merekacipta blog sendiri. apa2 pun saya ucapkan jutaan terima kasih pada pemilik blog tersebut.....u memang best...http://tutorialuntukblog.blogspot.com/

Saya rasa setakat nie dulu.semoga dipermudahkan segala urusan.jika kekawan terbuka blog saya..add le saya.saya amat berterima kasih atas kesudian kekawan.....semoga impian menjadi kenyataan.

No comments: