Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, October 10, 2011

CANTIKNYA BLOG!!!!!!

Hari ini kerjaku cuma meninjau2 ruang blog-blog, wahhhhh..banyak btui blog2 cantik,....semuanya hebat...hampir 6jam aku meneliti blog2 diruang internet...sah semua rakyat malaysia begitu phatin dgn perkembangan dunia internet...sah anak-anak malaysia telah berjaya mereka cipta blog-blog yang amat menarik diruang internet nie..

Tidak kurang jua internet menjana kewangan, macam2 ada...menarik hingga aku tertarik....tapi semua tu aku kena belajar perlahan2...almaklumlah aku nie baru belajar buat blog..agak ketinggalan le kot bagi yg dah lama berkecimpung dalam alam blogger nie..hehehehhe..tak per le..janji sekrg nie..aku dah mula sedar..dunia amat pantas berubah...kita patut kejar apa yang ada didepan mata...ilmu itu adalah anugerah yg terindah.....sayang kalo tak study buat blog...dah ramai blogger kasi free....merekacipta blog kan.....aku ucapkan terima kasih banyak2 le pada yg sudi sy follow......

Hari ini aku masih sangkut kat bab nuffnang..uhhhhh!!!..gerammmm...aku tak jumpa kat mner nak paste code tu...sahlah aku nie masih bab ketinggalan..hehehehe.....xper...aku perlu banyak sabar kot..insyaallah menjadi tu esokkkk......

Dah penat aku belek nuffnang...last aku luah je le apa yg ku rasa patut..pada yg sudi tgok blog and jadi my friend disini.....I SAY I LOVE YOU ALL...TQ A LOT...!!!!!

No comments: