Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, November 23, 2015

LAKSA SARAWAK SEDAP

 Laksa Sarawak sukar didapati di semenanjung malaysia, makin ramai menyukai laksa sarawak ini dan tak kira samada dia org sarawak sendiri atau org semenanjung malaysia.
Dan banyak Restoran yang menyajikan laksa sarawak dimana-mana negeri di semenanjung malaysia ini dan sekarang paste laksa sarawak segera juga bole didapati di Kedai menjual produk iks Authentic Sarawak yang berada di GM Wholesale City Klang. Kawan2 boleh dapatkan produk laksa ini dgn mudah dan pelbagai pilihan dari pengusaha2 dari negeri sarawak.

Pes Laksa - Hj Manan

Laksa Hj Manan memang menjadi biasa dikenali dikalangan masyarakat melayu di semenanjung malaysia, tetapi bangsa cina biasa mengenali sanbal laksa burung bayan dan sambal laksa double red swallow. Walaubagaimanapun...cap burung bayan dan double red swallow memang produk yg terkenal di sarawak dan mempunyai permintaan yang amat tinggi kerana rasanya yang lebih lazat dan enak.

Sambal Laksa-Cap Bayan

Authentic Sarawak di GM Wholesale City klang adalah lokasi yang menjadi tumpuan orangramai berkunjung dan bershopping, jika ingin produk laksa ini sebagai juadah bersama keluarga atau terlalu rindukan laksa sarawak kerana jarang balik ke sarawak..jom singgahlah di kedai...Authentic Sarawak di No. A-G073 Ground Floor Blok A, GM Wholesale City Klang.

Atau boleh membuat tempatan online dengan memasuki link blog ini.http://authenticsarawak.blogspot.my/   disini pelbagai produk mudah dicari dan dibeli..terutama produk iks dari semua negeri di semenanjung malaysia, sabah dan sarawak. 

Sambal Laksa - Cap Double Red Swallow
                                                       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: