Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 24, 2012

Teringat Zaman Dulu..Kala Aku Jamah Roti Paun Nie

aku amik dari blog sue-hasue 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nyammmmm...teringat aku zaman aku kanak-kanak dulu, roti paun nie le jadi santapan aku masa breakfast pagi-pagi....aku pun sempat buat juga roti paun nie., tapi sekarang aku dah lupa camner nak buat..hehehehe...bab makannya aku tak lupa..aku masa ingat roti paun berinti kelapa paun...adoiii...segar sungguh sedapnya tak terhingga bila aje aku masuk dlm mulut..nyonyonyo...sedaaaaappppnya!!!!

Aku mula search le. roti nie sebab aku ingat waktu dulu kami panggil roti paun...rupanya ada gak kat sini roti paun kat blog nie...aku mula print resepinya...apa lagi aku mula le langkah nak buat...harap2 jadi le kali nie.

No comments: