Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, July 26, 2012

Bulan Puasa Baru Sibuk Cari Resipi Kek


Nie photo dari blog jarumsutera blog.....tq....byk gak info cnie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Agak2nya dah 1 minggu aku tersadai depan pc nie ngok resipi2 kek, biskut,dan pelbagai jenis masakan.....wahhhh..enak-enak semuanya....tekak org puasa nie lain...tgok je semua sedap....hehehe..tapi memang sedap pun photo-photo kek atau pun biskut maupun masakan yg diupload oleh kawan blog nie.

Aku pun dah siapkan semua bahan2 kek..hehehhe..nak buat le kononnya....tapi aku berminat nak buat kek keju tak payah susah2nya nak bakar atau kukus, banyak resipi aku dapat dari blog kawan2 cnie. Salah satunya resipi noraini....aku suka sangat tgok blog beliau..macam2 ada.....seronok pulak aku..mulalah aku bercadang dan plan buat kek-kek yg sedap bila balik rupa...hehehhehe

Alahaiii..bulan puasa nie...biasa le .....tgok resipi masa kat opis nie snok gila...teruja tak terkira....angan2 ada bagainya..hehehe....sampai je rumah siapkan lauk pauk tuk berbuka.....bahan kek tinggal le keat tepi....hehhehe..jawapannya aku tak laraaaaaaaaaaaaaaattttt.......

Aku rancang buat arie cuti je le, sabtu dan ahad nie...harap2 aku boleh le menyental kek kat dapur rumahku nanti.....aku aku apa lagi dah kalut tanya bila ibu nak buat kek nie...lama kita tak buat.....haaaah...mmg rasa bertahun aku tak buat kek...sampai aku lupe......tapi dgn resipi yg ada dan cara2 yg disertakan sekali amat memudahkan aku nanti...aku nak ucapkan terima kasih pada yg sudi kongsi resipi dalm blog kawan semua.

Tapiii....aku nak wat kejutan le...buat resipi yg tak ada aku kongsi dalam blog atau internet nie...nie resipi original aku dapat dari my anak buah le......hope jadi..hehehhe...aku dah belek dalam internet tak ada yg guna pakai lagi tau........apa yg aku jumpa byk guna biskut oreo dan digestive biskut....kali nie aku guna salah produk makanan baby...hehehehe.....pasti sedappppp....nanti kalo siap cantik aku upload le cnie....kalo nak nampak elok cute sangat ....harap maaf le...aku belasah terus je .......heheheh....malu le tu!!!!

No comments: