Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 11, 2012

Andai Dapatku Undur Masa


Saje je aku nak upload video lagu salim nie...yelah teringat pulak kenangan lalu yg amat bermakna utk aku....kawan yg singgah nie pun ada kenangan lalu ke???....Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




aku kawin dah..nie habby aku.

kami honeymoon...teka katner nie?

bab..penat..kena dera jalan kaki....hehehe..hebat  Raja Sehari Nak Lalu..nie....

Inilah Anak Sulong Aku....Firdaus yg comel (11thn dah pun)

Nie le Gadis aku..Nur Liyana...Kawan Rapat Abang Firdaus die.(10thn).

Nie le yang bongsu.....wahhh..paling bertuah aku nie...(5thn)

Meraka semua nie dah besar pun..nie kenangan masa photo die org nie kecik...So..kureng le ckit beban jaga kerenak die org nie yg cukup lasak....cuma yg bongsu...adohaiiii.....bertuah....sungguh...tak leh geng dgn abang firdaus die langsung..hehehhe..jeles le tu.tgok abg firdaus die ensem...!!!

Snok pulak nak muaturun dalam blog...leh gak jadi kenangan tercatat disini....

No comments: