Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, June 4, 2012

Ooopppp!!
Lama nya nak updated blog nie, mungkin terlampau sibuk dan mungkin gak tak de idea heheheh...!!
Sepanjang cuti sekolah nie...sibuk memanjang le plak..bukannya sibuk ape ...sibuk jaga anak masuk wat kerana masalah sakit kulit yang teruk (ekzema) alahan kata doktor tapi dah kritikal, sebab tu le doktor suk masuk wad je...ape lagi dok melanggok dalam wad le jawapnya...1 week lak tu..adoiii.....tapi hasilnya kulit die dah baik dan pulih sepenuhnya...rasa syukur sesangat..tak le kerisauan memanjang dah....


Masa mula-mula kena pelbagai aktikel pasal kulit aku terjah dalam laman web sesiapa saje, yg penting aku jumpa benda-benda yang boleh aku amik sebangai panduan. Siap aku call dan tanya, tapi aku nie biasa le aku akan cari yang paling sesuai dan serasi baru le aku nekad nak amik benda-benda bernama pencegah atau ubat nie. Last sekali aku terus pi klinik pakar kulit dan buat rujukan, tapi tak menjadi gak sebab anak aku nie suka sangat main panas kat sekolah, aku larang dia wat jugak...risau jugak tengok balik sekolah semua kulitnya pecah-pecah dan berair, nekad hantar hospital jumpa pakar kulit, bermulalah bermalam di wad pada arie tesebut., nak wat camner..yang penting keadaan die dah terkawal nasib baik gak le musim cuti sekolah.





No comments: