Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 13, 2011

Pantas Saja Tanganku Meniru Bila Info Itu Berguna Untukku...View My Movie.

Setelah sekian lama meniti arus berblogging ini....ternyata "BLOGKU TANPA KAKI" itu mungkin perkataan bagi mengingatkan aku bahawa aku perlu mengorak langkah demi langkah utk menaikkan trafik diblogku.
Aku sedar blogku tak akan bergerak kalo aku tidor sepanjang masa, maksudku..blogku perlu juga hadir setiap detik berlalu..aku pun tau..aku bukan tau nak buat tutorial pasal blog..kerana blogku sendiri pun masih perlukan pelbagaikan lagi idea yg boleh menarikkan kawan2 blog tampil ke blogku ini.

Mungkin suatu saatnya aku perlu kongsikan juga perkara yg perlu bagi aku dan rakan blog disini, tapi awal2 aku nyatakan bukan nak kongsi pasal "TUTORIAL MENCANTIKKAN BLOG" atau aper je pasal "TUTORIAL".

Namun aku tak nafikan banyak benda perlu kita kongsi bersama dalam blog dan apa yang berlaku disekitar kita adalah amat penting nak dikongsi bersama.

Hari ini adalah hari yang paling menyoronokkan buat anak gadis ku, kerana hari ini 13.12. adalah tarikh lahir dia yg ke 9 tahun, aku tak sabar menunggu anak2 ku dewasa...heheh..takut juga sebab aku makin tua..hahahah....apa pun memang itulah ketentuan illahi kepada hambaNya.kita perlu pasrah pada takdir yang tertulis dan bersabar pada segala ujian yang memang tersurat untuk kita laluinya.

Hari ini juga aku seronok sebab aku berjaya belajar MENGUPLOAD VIDEOKU SENDIRI....mungkin info ini akan ku kongsi juga suatu masa nanti ..so pada yang ingin melihat video ku boleh lah layarinya disini..

Maharaja Lawak Fesyen Wanita Show.wmv

atau disini

MANDI KOLAM.wmv



SELAMAT MENONTONT VIDEO DARIKU

No comments: