Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 23, 2011

Tip-Tip Blogworking Yang Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Salam sahabat dan teman2 blogger.

Aku nie bukan nak bagi tutorial pasal tajuk aku nie "Tip-Tip Blogworking"...tapi aku cuma nak berkongsi cerita dan apa yang aku alami semenjak aku pandai membuat blog sendiri ini. Ye..memang aku kerap mengunjungi blog ku dan juga kerap mengunjungi blog2 kawan-kawan yang memang aku akui tidak kenal dan memang pada mulanya hasrat ku utk menambah rakan dan menambah ramaikan kawan2 yang membanjiri blogku....tertiba aku terbaca satu blog yang menyatakan....senangnya AYAT MASUK SHOUTBOX...tak takut ke kalau yg join u balik tu nanti tidak ikhlas..just add sebb u add dia.......memang terasa gak ayat2 nie, sbb aku pun jemput orang guna ayat yang sampel je..yele kita nie newbie..belajar daripada kesilapan adalah satu pengalaman utk menambah baik blog kita. Aku sokong apa yg dia ckp tu memang betul...tapi aku harap walaupun guna AYAT SAMPEL...boleh le terjah balik org yang post AYAT SAMPEL TU YE.....ada baiknya juga kalau kita berniat baik senantiasa KAn..Kan..KAn..

Terima Kasih..sudi kongsi cerita.

No comments: