Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, October 27, 2011

STEAQHUB....Produk Ready Made..Ready To Cook,,Ready To Eat...Anytime..anywhere...

Seharian ku menerjah website dan blog2 di internet...aku terhenti sejenak...kepenatan....aku rasa baik aku sharing produk yg terbaru mungkin utkku...tapi tidak utk kawan semua...STEAQHUB....rasanya memang lazat ditambah pulak cara menyedianya sudah lengkap disediakan sebagai panduan..so..amat senang le nak wat camner pun...
beef steaq...nyaaammm...sedappppppppp....try kekawan..kalau nak order bole je email aku....mocc.su@gmail.com atau tinggalkan komen...

yang nie kambing...sape minat bole le order


yang nie ayam...aku paling suke yg nie..hehehh


sape suke ikan...pilihan terbaik le disini....

so..aku rasa berselera makan..heheheh.....tapi nie le aku nak kongsi ..pada sesiapa nak rasa sedap..bole le order ready made steaq kat aku...tinggal komen atau email je...kat..mocc.su@gmail.com..jangan tertinggal nak jilat jari..heheheh..sebab sedaaaaaaaappppp

No comments: