Hatiku Dan Hatimu Menjadi Satu Rasa...PannnnassssThank You Visit Me...Plz..come again..
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, October 9, 2011

Salam

Pagi indah.tepat jam 8.05am Isnin 10.10.2011.Angka yg cantik dan harap hari ini cantik sepanjang masa.
Aku masih mencari idea yang perlu utk ku terjemah dan kongsi bersama kawan-kawan disini.yelah mana tau ada kawan terbuka blog ku ini.Blog masih ditahap baru nak merangkak..hehehe...

Apapun pelbagai perancangan nak ku muatkan disini. kalo diteliti banyak jugak blog2 pasal mencari dan tambah wang. wow..tu kira blog baik..buat duit..duit duit lagi.Tapi nak buat camner tambah duit nie.nak jual apa?..nak join apa..semua tu buatku buntu.?

Pernah sebulan yang lepas, seorg kawan mengajak aku checkout 'SECORE A" ..memang aku rasa bagus program tu, yelah tuk anak2 menambah ilmu manakala ibubapa menambah duit..itulah kata yang dptku terjemah dari "SCORE A" . Apapun " SCORE A" memang bagus tuk masa depan anakku dan kita semua yg ada anak nie, cuma bab nak buat duit dan tambah duit dari score A nie le yg aku binggung sikit.Aku nie tak reti nak niaga pun, nak ajak org pun aku xreti.camner aku nak tambah duit....mesti aku terlepas bab camnie sb aku sendiri tak tau camner!

Aku sebenarnya ada cita2 dan perancangan tersendiri dan aku rasa ini saja yg mampu ku buat utk ubah hidupku yg memang dah terhimpit nie.Ku harap semuanya berjalan lancar, tunggu masa dan ketikanya...
amin......

No comments: